معرفی کول پد هترون HCP 131


کول‌پد‌ها در دسته لوازم جانبی دلنشین و کاربردی قرار می‌گیرند که با منفعت گیری از آن‌ها می‌توانید هم به کارکرد صحیح لپ‌تاپ پشتیبانی کنید و هم به‌شکل ارگونومیک‌تری آن را مورد منفعت گیری قرار دهید. شرکت هترون یکی از تولیدکنندگان کول‌پد‌ها در بازار ایران محسوب می‌بشود که گزینه‌های دلنشین و متنوعی را با قیمت مناسب اراعه کرده است. هرکدام از کول‌پد‌های هترون مخصوص کاربران خاصی می باشند و قابلیت‌های آنها نیز با دقت به نیاز کاربران متفاوت خواهد می بود. در این نوشته چهار کول پد تازه هترون یعنی مدل ارگونومیک HCP 132 به‌همراه مدل‌های گیمینگ HCP 131 و HCP 137 و مدل اداری HCP 135 را به‌شما معارفه می کنیم.

کول پد چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از هر چیز، بهتر است مروری بر قابلیت‌ها و کاربردهای کول‌پدها داشته باشیم. این محصول نوعی لوازم جانبی لپ‌تاپ محسوب می‌بشود که منفعت گیری از آن سال‌ها است بین کاربران جا افتاده است. مهم‌ترین ماموریت کول‌پد، خنک‌سازی لپ‌تاپ در زمان انجام کارهای سنگین قلمداد می‌بشود. وقتی که در حال انجام بازی هستید یا کارهای پردازشی سنگین همانند رندرینگ و ادیت تصاویر سنگین را به لپ‌تاپ محول کرده‌اید، طبق معمولً دمای داخلی دستگاه به‌طور چشم‌گیری بالا می‌رود. این افزایش دما می‌تواند جهت کم شدن کارکرد و حتی صدمه‌دیدن لپ‌تاپ در طویل‌زمان بشود. به این علت منفعت گیری از کول‌پد می‌تواند به خنک‌سازی و نگه داری پایداری کارکرد دستگاه شما پشتیبانی کند.

از طرف دیگر تعداد بسیاری از کاربران میانه کار کردن با لپ‌تاپ ناچار می باشند گردن خود را خم کنند و در حالتی غیر ارگونومیک به‌کار کردن ادامه دهند. این کار از عوامل مهم صدمه به گردن و ستون فقرات بوده و می‌تواند سلامت کاربر را به‌خطر بیندازد. از آن‌جایی‌که کول‌پد‌ها به‌گفتن پایه نگهدارنده لپ‌تاپ نیز قابل منفعت گیری می باشند، می‌توانید ارتفاع قرارگیری دستگاه را مشابه با حالت نشستن خود تحول دهید.

ادامه مطلب
سامسونگ انگارً می‌خواست از تراشه‌های مدیاتک در گلکسی S منفعت گیری کند

کول‌پد‌ها قابلیت‌های جانبی فرد دیگر هم دارند. به‌گفتن مثال مدل‌های خاصی از کول‌پدها از نورپردازی مخصوصی برخوردارند که ظاهر زیباتری را به اتاق یا محل کارتان می‌بخشد. از نظر دیگر برخی از گزینه‌های حاضر در بازار به‌شما قابلیت تنظیم دور چرخش فن‌ها و اعمال تنظیمات سفارشی را می‌دهد. از طرفی شرکت‌های سازنده پورت USB اضافه را هم در کول‌پد‌های خود تعبیه می‌کنند تا بتوانید از آن به‌گفتن هاب منفعت گیری کنید؛ یقیناً در حالت نرمال نظر می‌کنیم که از این ویژگی کول‌پد‌ها زیاد منفعت گیری نکنید تا لپ‌تاپتان سالم بماند.

برندهای شناخته‌شده بسیاری در دنیای کول‌‌پدها فعالیت می‌کنند. نام‌هایی همانند کولر مستر، دیپ‌کول، هویت و شرکت‌های دیگر در این حوزه نقل می باشند. هترون نیز یکی از برندهای دنیای کول‌پد لپ‌تاپ با ۸ سال سابقه برداشت می‌‌‌بشود که با اراعه محصولات دلنشین توانسته به رقیبی برای سایرین در بازار ایران تبدیل بشود.

ادامه مطلب
چانگان هانتر پلاس با زامیاد به ایران می‌آید

معارفه شرکت هترون

شرکت «فوران تیما» با بیشتر از ۱۵ سال سابقه فعالیت محصولات گوناگون خود از جمله مینی PC، ماوس، کیبورد، پاوربانک، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، شارژرهای دیواری، کابل انتقال دیتا و شارژ و یقیناً کول‌پد را تحت برند تجاری «هترون» روانه بازار می‌کند. هترون خط تشکیل گسترده‌ای دارد و محصولات آن در تعداد بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی قابل خریداری می باشند. به‌حرف های این شرکت، هترون روی کیفیت محصولاتش اندوخته‌گذاری کرده و مانور اختصاصی‌ای روی این قسمت می‌دهد.

هترون کول‌پد مدل HCP 132 را برای کاربران عادی و نیمه‌حرفه‌ای برای داشتن کارکرد ارگونومیک‌تر با لپ‌تاپ روانه بازار کرده است. در کنار آن نیز دو مدل کول‌پد HCP 131 و HCP 137 برای کاربران حرفه‌ای‌تر با منفعت گیری سنگین در نظر گرفته شده‌اند. مدل HCP 135 نیز ظاهری استاندارد دارد و در محیط‌‌های اداری نیز می‌توان از آن منفعت گیری کرد. این کول‌پدها قابلیت‌های جذابی را اراعه خواهند داد که در ادامه به جزئیات هرکدام می‌پردازیم.

کول پد هترون HCP 131: گیمینگ با تنظیم ارتفاع حرفه‌ای

معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۴

هترون کول‌پد مدل HCP 131 را برای خنک‌سازی لپ‌تاپ تحت شرایط سنگین همانند اجرای بازی‌های روز و رندرینگ طراحی کرده است. این کول‌پد با بدنه‌ای از جنس فلز و پلاستیک مقاوم ABS، فرآیند دفع حرارت را به‌خوبی انجام می‌دهد. هترون ۶ عدد فن مخصوص با حداکثر چرخش ٢٢۰۰ دور بر دقیقه را در کول‌پد HCP 131 تعبیه کرده که با منفعت گیری از کلیدهای چرخنده کنار آن، می‌توانید دور چرخش فن‌ها را تحول دهید. صدای تشکیل شده توسط فن‌های این کول‌پد چندان زیاد نیست و احتمالا در اکثر اوقات حتی فهمید کارکرد آن نشوید که مسئله جذابیست.

ادامه مطلب
رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن عمل «اسنپ» پابرجاست_دریای تکنولوژی
1701708190 63 معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ.webp
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۵

این کول‌پد به‌لطف منفعت‌مندی از نورپردازی مخصوص، ظاهر زیبایی دارد و می‌توانید آن را کنار دیگر تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای به‌کار بگیرید. هترون HCP 131 قابلیت تنظیم ارتفاع در ٧ حالت را دارد تا مشابه با حالت قرارگیری و ارتفاع میز آن را تحول کنید. از جمله دیگر قابلیت‌های این کول‌پد گیمینگ می‌توان به منفعت‌مندی از پورت USB اضافه، سازگاری با لپ‌تاپ‌هایی با حداکثر سایز نمایشگر ١٧ اینچ و وزن ۸۵۰ گرمی از دیگر قابلیت‌های کلیدی این محصول می باشند. 

کول پد هترون HCP 132: ارگونومیک و کاربردی

معرفی کول پد هترون HCP 132
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۶

هترون با خبر از نیاز کاربران و در نظر گرفتن کاربران عادی، کول‌پد هترون HCP 132 را نیز در سبد محصولاتش گنجانده است. این کول‌پد حالت ارگونومیک دارد و می‌توانید آن را روی پاهایتان قرار داده و از آن منفعت گیری کنید. در حالت عادی اگر با لپ‌تاپ در این حالت کار کنید، فرایند خنک‌سازی آن سخت‌تر می‌بشود و درنهایت با داغ شدن لپ‌تاپ، دیگر نمی‌توانید به‌کار کردن با آن ادامه دهید. قابلیت تنظیم ارتفاع در حالت‌‌های گوناگون یکی دیگر از مزایای این کول‌پد، امکان تنظیم ارتفاع آن در ۶ مرحله است. به این علت اگر زیاد تر در خانه مشغول به‌کار هستید یا جای مشخصی برای کار کردن با لپ‌‌‌‌تاپ ندارید، کول‌پد هترون HCP 132 گزینه مناسبیست.

ادامه مطلب
قیمت اسپیس ایکس به گمان زیادً به 175 میلیارد دلار می‌رسد

هترون این کول‌پد را به یک عدد فن بزرگ با قابلیت چرخش ۱۱۰۰ دور بر دقیقه تجهیزکرده است. فن کول‌پد HCP 132 صدای زیاد مقداری تشکیل می‌کند و تمرکزتان را میانه کار به‌هم نمی‌زند. این محصول کاربردهای فرد دیگر همانند منفعت گیری به‌گفتن استند کتاب‌خوانی را هم دارد. کول‌پد هترون HCP 132 در فرصتی محدود با ۲۰ درصد تخفیف به‌‌فروش می‌رسد که می‌توانید آن را از طریق فروشگاه فوران تیما تهیه کنید.

کول پد هترون HCP 135: برای همه کاربران

معرفی کول پد هترون HCP 135
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۷

اگر تصمیم خرید کول‌پد با ظاهری ساده و مرسوم‌تر را دارید، هترون کول‌پد HCP 135 را هم مطابق با نیاز کاربران عادی روانه بازار کرده است. این کول‌پد از ۲ عدد فن بزرگ با حداکثر چرخش ۱۲۰۰ دور بر دقیقه برای خنک‌‌سازی لپ‌تاپ قوت می‌‌‌گیرد. هترون HCP 135 ظاهر ساده‌ای دارد و همین نوشته علتمی‌‌بشود که حتی در محیط‌های اداری و جلسات نیز بتوانید از آن منفعت گیری کنید.

معرفی کول پد هترون HCP 131
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۸

مصرف مناسب انرژی و کم سروصدا بودن نیز از دیگر مشخصه‌های مهم این کول‌پد می باشند. قابلیت تنظیم ارتفاع در ۲ درجه گوناگون نیز زمان کار کردن با لپ‌‌تاپ روی این کول‌پد در زوایای گوناگون را فراهم می‌کند. هترون در مدل HCP 135 از کابل سرخود منفعت گیری کرده تا دلواپس گم‌شدن کابل USB کول‌پد نباشید.

ادامه مطلب
لپ تاپ گیمینگ MSI تایتان 18 HX با پردازنده Core i9-14900HX معارفه شد

کول پد هترون HCP 137: حرفه‌ای با قابلیت تحول تنظیمات فن‌ها

معرفی کول پد هترون HCP 137
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۳۹

سومین کول‌پد تازه هترون نیز برای گیمرها و کاربران حرفه‌ایست. هترون HCP 137 کول‌پدی تجهیزبه ۶ عدد فن خنک‌کننده و نورپردازی مخصوص است که به‌خوبی از بعد خنک‌سازی لپ‌تاپ شما برمی‌آید. این کول‌پد از سه حالت چرخش فن با ۱۹۰۰، ۲۲۰۰ و ۲۶۰۰ دور بر دقیقه برخوردار شده و با دقت به مقدار منفعت گیری‌تان می‌توانید تنظیمات هر ۶ فن را تحول دهید.

کول‌پد هترون HCP 137
معارفه کول پد هترون؛ از اداری تا گیمینگ ۴۰

این چنین هترون امکان خاموش کردن فن‌ها برای مصرف کم‌تر انرژی را نیز فراهم نموده است. همه این تنظیمات از طریق دکمه‌های جلوی کول‌پد قابل شخصی‌سازی می باشند. HCP 137 به نمایشگر LED کوچکی نیز تجهیزشده تا اطلاعات مربوط به کارکرد فن‌‌ها را به‌‌نمایش بگذارد. این کول‌پد نیز بدنه‌ای از جنس فلز و پلاستیک ABS دارد و از قرارگیری لپ‌تاپ‌‌های زیر ۱۷ اینچ حمایتمی‌‌کند. به‌کارگیری پورت USB اضافه در کول‌‌‌‌پد HCP 137 یکی دیگر از مشخصه‌های آن برای منفعت گیری‌های حرفه‌ای‌تر است.

جمع‌بندی

اگر تصمیم خریداری کول پد لپ‌تاپ را دارید، کول‌‌‌‌پدهای هترون را نیز می‌‌‌توانید به لیست گزینه‌های مورد نظرتان اضافه کنید. این کول‌‌پد‌‌‌ها از قابلیت‌های کاربردی و کارکرد مساعد برای خنک‌‌سازی لپ‌‌تاپ برخوردارند و با برچسب قیمتی مناسب، قیمت خرید خوبی دارند. کول‌‌پدهای هترون با گارانتی ۱۲ ماهه فورتیم اراعه می‌‌‌شوند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها