جایزه بزرگ «واش‌لند»؛ خانه، ماشین، ۱۰ سال حقوق ثابت برای «یک‌نفر»


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

جشنواره بزرگ جوایز «واش‌لند»؛ خانه، ماشین،یک میلیارد ریال وجه نقد و ۱۰ سال حقوق ثابت برای «یک‌نفر»

جشنواره بزرگ واش‌لند با شعار سرزمینی پر از جایزه و با مقصد سپاس از مشتریان تصمیم دارد با اهدای جوایزی شگفت‌انگیز به برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی آنان را به چیزی فراتر از رویایشان رساند.

واش‌لند در این جشنواره هر ماه یک واحد آپارتمان ۷۵ متری دو خوابه، یک دستگاه ماشین، یک میلیارد ریال وجه نقد و ده سال حقوق ماهانه را فقط و فقط به یک نفر تقدیم می‌کند، این چنین نفر دوم نیز ۲ میلیارد ریال پشتیبانی هزینه خرید لوازم خانگی به همراه ۵ سال حقوق ماهانه و نفر سوم ۲ میلیارد ریال برای سفر به دور ایران با نام ایران گردی با واش‌لند دریافت خواهند کرد، علاوه بر این جوایز ۷ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و یکصد جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز به برندگان بعدی اهدا خواهد شد.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد

برای شرکت در این قرعه‌کشی رویایی کافیست بعد از خرید محصولات واش‌لند، کد قرعه کشی که بر روی بسته بندی محصولات درج شده را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۳۱۰۰ به طور نام شهر* کد ۱۲ رقمی ارسال نمایید، تا شانس خود را در این قرعه‌کشی بزرگ افزایش دهید.

حتما کادر مخصوص قرعه‌کشی را تا آخر دوره جشنواره نزد خود نگه دارید. این چنین برای کسب اطلاعات زیاد تر به صفحات مجازی و سایت واش لند مراجعه فرمایید.

زمان برگزاری اولین قرعه‌کشی بزرگ واش لند ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ در برج میلاد با وجود هزاران نفر از شما عزیزان خواهد می بود.برند واش‌لند دارای سبد کاملی از محصولات شوینده و بهداشتی که با کیفیت بالای محصولات خود توانسته است مطمعن خانواده‌های ایرانی را به خود جلب کند و سهم مناسبی از بازار شوینده را از آن خود کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها