کی ام سی JS6


دومین نمایشگاه تحول صنعت ماشین این روزها درحال برگزاری است. خودروسازان گوناگون نیز محصولات تازه و نوآورانه خود را برای وجود در این اتفاقات آماده کرده‌اند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به کرمان موتور اشاره کرد. برخلاف تعداد بسیاری دیگر از خودروسازان که به رونمایی صرف بسنده می‌کنند، کرمان موتور محصولاتی نظیر کی‌ام‌سی JS6 را به این نمایشگاه آورده است که در صف ورود به بازار قرار دارند.

کی‌ام‌سی JS6، کراس‌اووری که می‌تواند جزو پرفروش‌ها باشد

به جرئت می‌توان او گفت که با اهمیت ترین محصول کرمان موتور در این نمایشگاه کی‌ام‌سی JS6 است. این ماشین یک کراس‌اوور هیبریدی است که در سرزمین مهم با نام جک QX شناخته می‌بشود. بااین‌حال، ما در ایران این ماشین را با نام KMC JS6 خواهیم شناخت.

پیشرانه هیبریدی کی‌ام‌سی JS6 از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و دو موتور الکتریکی راه اندازی شده است. این ماشین یک کراس‌اوور PHEV‌ یا پلاگین هیبرید به شمار می‌آید، ازاین‌رو موتورهای برقی قسمت مهم فراهم قوت را انجام خواهند داد. این موتورها ۲۰۱ اسب‌بخار قوت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل می‌کنند. موتور بنزینی نیز ۱۰۸ اسب‌بخار قوت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد که به‌گفتن ژنراتور منفعت گیری خواهد شد.

ادامه مطلب
درمان تازه سرطان، تومور مغزی کشنده را در عرض چند روز کوچک می‌کند
نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت ماشین + عکس ۱۴

جک QX‌ بر مبنای پلتفرم مشترک با سهول X6 یا همان جک S5‌ تازه بنا شده است. به این علت کرمان موتور نسخه درون‌سوز این ماشین را نیز به‌گفتن محصولی تازه داخل بازار خواهد کرد. کی‌ام‌سی JS6 با پیشرانه درون‌سوز ۱.۵ لیتری توربوشارژر و گیربکس شش‌سرعته دوکلاچه نیز روانه بازار می‌بشود. یقیناً سطح امکانات و تجهیزات به‌کاررفته در کی‌ام‌سی JS6 بهتر از کی‌ام‌سی X5 خواهد می بود.

سدان‌های الکتریکی کرمان موتور

کرمان موتور اکنون دو سدان را روی خط تشکیل دارد. این سدان‌ها شامل کی‌ام‌سی J7 و جک J4 می باشند. کی‌ام‌سی J7 یک سدان نیمه‌لوکس است، درحالی‌که جک J4 سدان اقتصادی محسوب می‌بشود. نسخه الکتریکی هر دوی این خودروها در دومین اتفاقات تحول صنعت ماشین به نمایش درآمده است.

ادامه مطلب
قیمت اسپیس ایکس به گمان زیادً به 175 میلیارد دلار می‌رسد

کی‌ام‌سی J7 الکتریکی از پیشرانه برقی با قوت ۱۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر منفعت می‌برد. نیروی این موتور توسط باتری لیتیوم-آهن-فسفات با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات‌ساعت فراهم می‌بشود. برد این ماشین بین ۴۰۱ الی ۵۰۰ کیلومتر با دقت به شرایط برآورد شده است.

جک j4 برقی در غرفه کرمان موتور
نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت ماشین + عکس ۱۵

دیگر سدان کرمان موتور، یعنی جک J4 اقتصادی، به موتور برقی کوچک‌تری تجهیزاست که ۱۶۰ اسب‌بخار قوت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. برد این ماشین نیز مطابق چرخه چینی NEDC، نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

اس‌دبلیو‌ام با پیشرانه برقی، نوبرانه کرمان موتور

اگر اخبار حوزه ماشین طی چند ماه تازه را پیگیری کرده باشید، حتماً می‌دانید که برند SWM بار دیگر با کرمان موتور به بازار ایران بازگشته است. این خودروساز یکی از محصولات هیبریدی اس‌دبلیوام را نیز به دومین نمایشگاه تحول صنعت ماشین آورده. این ماشین کی‌ام‌سی G03 نام دارد و درواقع نسخه هیبریدی SWM G03 است. نیروی این ماشین از ترکیب موتور بنزینی و موتور الکتریکی به‌دست می‌آید و پیمایش آن در سیکل ترکیبی هزار کیلومتر خواهد می بود.

ادامه مطلب
KMC A5 محصول تازه کرمان‌موتور را به زودی در بازار خواهیم دید_دریای تکنولوژی

کی‌ام‌سی E10X، هاچ‌بکی که می‌تواند بازی را عوض کند!

یکی دیگر از محصولات کرمان موتور که در اغاز ورود به بازار قرار دارد، کی‌ام‌سی E10X‌ است. این ماشین یک هاچ‌بک الکتریکی شهری از برند جک است که می‌تواند بازار خودروی ایران را منقلب کند. کی‌ام‌سی E10X در چین و آمریکای لاتین فروش بالایی را توانایی کرده است و می‌تواند به‌گفتن یک خودروی شهری کارآمد نیز در ایران ظاهر بشود.

کی ام سی E10X
نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت ماشین + عکس ۱۶

قوت کی‌ام‌سی E10X توسط پیشرانه برقی کوچکی فراهم می‌بشود که حداکثر ۶۰ اسب‌بخار قوت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. پکیج باتری‌های این ماشین نیز ۳۰.۲ کیلووات‌ساعت ظرفیت دارد. محدوده پیمایش کی‌ام‌سی E10X با این باتری‌ها به بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر می‌رسد. این چنین با منفعت گیری از شارژ سریع می‌توانید باتری‌های این ماشین را در ۴۲ دقیقه به مقدار ۸۰ درصد شارژ کنید تا ماشین قابل منفعت گیری مجدد باشد.

این چنین بخوانید: نظر کارشناسان مجله آمریکایی موتور ترند درمورد جک E10X چیست؟

ادامه مطلب
جف بزوس اندوخته‌گذاری‌های سنگینی در هوش مصنوعی انجام داده است_دریای تکنولوژی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *