پذیرش رایگان از دانشگاه های خصوصی ترکیه


سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ترکیه، یکی از مقاصد برتر برای تحصیلات بین‌ المللی است. جایی که دانش ‌آموزان از سرتاسر جهان به دلیل دانشگاه ‌های معتبر، سطح علمی بالا و اساتید مجرب، مشتاق تحصیل در این کشور هستند.

دانشگاه ‌های خصوصی در ترکیه از نقاط قوت سیستم آموزش عالی این کشور به حساب می ‌آیند. این دانشگاه‌ ها با برنامه ‌های تحصیلی متنوع، اساتید برجسته و امکانات پژوهشی پیشرفته، فرصتی مناسب برای دانشجویان بین المللی فراهم می‌ کنند. علاوه بر این، امکان دریافت بورس تحصیلی در دانشگاه ‌های خصوصی، تحصیل در ترکیه را برای دانش ‌آموزان بین‌ المللی ویژه ‌تر می ‌کند.

دانشگاه های خصوصی ترکیه

ترکیه با بیش از ۷۰ دانشگاه خصوصی، یک مقصد محبوب برای دانش ‌آموزان بین ‌المللی است. این دانشگاه ‌ها عمدتاً در شهر های بزرگ مانند استانبول و آنکارا واقع شده ‌اند. اگرچه شهریه‌ های این دانشگاه ‌ها نسبت به دانشگاه ‌های دولتی بالاتر است، اما مزایای فراوانی دارند که این تفاوت در هزینه‌ ها را توجیه می ‌کند.

ادامه مطلب
راهنمای خرید هدفون - تابستان ١۴۰٢

شهریه های دانشگاه های خصوصی

در دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه، شهریه‌ ها به دلار محاسبه می ‌شود و دانشجویان معمولاً ملزم به پرداخت شهریه به صورت سالیانه هستند. البته قابل ذکر است که دانشگاه های خصوصی ترکیه با توجه به امکانات و شرایط مختلف متفاوت است و بستگی به عوامل مختلف مثل رشته تحصیلی، شهر و … دارد. یک خبر خوب برای دانشجویان این است که معمولاً امکان پرداخت اقساطی از طریق تعیین یک برنامه پرداخت موجود است.

این امکان به دانشجویان این شرایط را فراهم می کند تا شهریه‌ های خود را به چند اقساط منظم و با توجه به توان مالی خود پرداخت کنند. این روش به دانشجویان اجازه می ‌دهد تا هزینه‌ های تحصیلی را برای خود مدیریت کرده و بدون نیاز به پرداخت یک جا، تحصیلات خود را ادامه دهند. اگر می خواهید از شهریه دانشگاه های خصوصی مطلع شوید مقاله جامع “همه چیز درباره دانشگاه های خصوصی ترکیه” را در سایت رسمی تخصیل در خارج نبولا مطالعه کنید

مزایای تحصیل در دانشگاه های خصوصی

گاهی اوقات، شنیدن نام یک دانشگاه خصوصی یا غیر دولتی ممکن است در ذهن برخی از ما تردید ایجاد کند. اما باور درستی نیست و این افکار نادرست هستند. در واقع، وجود دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه در فهرست بهترین دانشگاه ‌های جهان، شواهد قوی از کیفیت و اعتبار این مؤسسات را ارائه می ‌دهد. از این رو، تردید کردن درباره‌ی کیفیت یک دانشگاه خصوصی فقط یک اشتباه است. در ادامه شما را با مزایای این دانشگاه ها آشنا می کنیم.

پذیرش بدون آزمون

یکی از مزایای اصلی تحصیل در دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه، عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی و راحتی در فرآیند پذیرش است. این ویژگی جذاب برای دانشجویان بین‌ المللی است، زیرا این امکان را به آن ‌ها می ‌دهد تا بدون نیاز به گذراندن آزمون‌ های پیچیده، مستقیماً بر اساس سوابق تحصیلی دوران متوسطه و دیگر معیار های مشخص، در دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه قبول شوند.

ادامه مطلب
فروش پراید اقساطی مدل 1388، سندی از حالت وخیم بازار ماشین در سرزمین

بورسیه های متفاوت

درست است که دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه شهریه‌ های نسبتاً بالایی دارند، اما به دانش ‌آموزان و دانشجویان با سوابق تحصیلی برجسته امکانات تخفیف‌ هایی به نام “بورسیه درصدی” را ارائه می ‌دهند. این بورسیه ‌ها بر اساس عملکرد و توانمندی دانشجویان در تحصیلات متوسطه و دیگر معیار های مشخص تعیین می ‌شود.

این تخفیف‌ ها از ۲۵ درصد شروع می ‌شوند که به افراد با عملکرد خوب در تحصیلات متوسطه ارائه می ‌شود. با افزایش عملکرد تحصیلی و دیگر معیار های ارزیابی، این تخفیف‌ ها تا ۷۵ درصد هم افزایش می ‌یابند. علاوه بر این، در برخی از دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه، بورسیه‌ های ۱۰۰ درصدی نیز وجود دارند.

مورد تایید بودن دانشگاه ها

در میان دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه، مواردی وجود دارند که مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران هستند. این دانشگاه ‌ها بر اساس معیار های ارزیابی دقیق توسط وزارت علوم و بهداشت ایران مورد تایید قرار گرفته ‌اند و دانشجویان ایرانی می‌ توانند به این دانشگاه ‌ها مراجعه کنند و تحصیلات خود را در آن ‌ها ادامه دهند. همچنین ارزش دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه به دلیل سطح علمی بالایی که دارند، در کشور های اروپایی و آمریکایی نیز مورد تایید است.

ادامه مطلب
نکات مهم مربوط به تعمیر ساعت که نباید از دست بدهید!

امکانات و خدمات پیشرفته

دانشگاه های خصوصی در قبال هزینه های نسبتا زیادی که دریافت می کنند خدمات و امکانات پیشرفته ای را نیز ارائه می دهند. از جمله کلاس های درسی هوشمند، آزمایشگاه های پیشرفته، گالری های هنری متفاوت، باشگاه های ورزشی مجهز، کتابخانه های مختلف کافه و رستوران های زیبا و …. .

رنکینگ جهانی دانشگاه ها

دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه نه تنها در داخل کشور بلکه در میان دانشگاه ‌های برتر جهانی نیز قرار دارند. این وضعیت نشان‌ دهنده‌ ی کیفیت و استاندارد های بالای آموزشی در این دانشگاه ‌هاست. به همین دلیل، این دانشگاه‌ ها می ‌توانند شک و تردید هایی که ممکن است در ذهن برخی افراد وجود داشته باشد را از بین ببرند و به طرفداران خود اضافه کنند.

اساتید مجرب و با سواد

استاندار های آموزشی و امکانات موجود در دانشگاه های خصوصی که باعث سهولت در امر تدریس می شود باعث جذب اساتید برجسته و ماهر از سراسر جهان شده است. این اساتید تجربیات و دانش عمیقی در زمینه ‌های مختلف دارند و این به دانشجویان این امکان را می ‌دهد تا از آخرین اطلاعات و تحقیقات جهانی بهره‌ مند شوند.

ادامه مطلب
پارک تفریحی «دنیای رئال مادرید» در سال 2025 در دبی افتتاح می بشود

علاوه بر دوره‌ های اصلی تحصیلی، دانشگاه ‌های خصوصی ترکیه با دعوت متخصصان و اساتید معتبر از سراسر جهان، انواع دوره‌ های آموزشی، ورکشاپ و سمینار های علمی را نیز برگزار می‌ کنند. این فعالیت‌ ها به دانشجویان این امکان را می ‌دهند تا در آخرین مطالب علمی و فناوری بروز باقی بمانند و رزومه تحصیلی ‌شان را بهبود دهند. این تجارب آموزشی نه ‌تنها سواد و دانش دانشجویان را افزایش می ‌دهند بلکه به غنی ‌تر شدن تجربه تحصیلی آن ها نیز کمک می ‌کنند.

1699433653 585 پذیرش رایگان از دانشگاه های خصوصی ترکیه

تنوع خوابگاهی دانشگاه های خصوصی

دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه انواع خوابگاه‌ های شیک و مدرنی را برای دانشجویان خود فراهم کرده‌ اند. این خوابگاه‌ ها با امکانات متنوع و آسایش ‌های فراوان، یک محیط زندگی راحت و امن برای دانشجویان فراهم می ‌کنند. شما می ‌توانید بر اساس نیاز ها و ترجیحات خود، از بین انواع اتاق‌ ها انتخاب کنید و اتاق تک خوابه تا اتاق‌ های چند نفره را رزرو کنید.

ادامه مطلب
شرایط فروش کامیون بنز 1924 ایران ماشین دیزل اظهار شد + جدول دی 1402

از آنجا که دانشگاه ‌های خصوصی در ترکیه توجه ویژه ‌ای به راحتی و سلامتی دانشجویان می‌ پردازند، خوابگاه‌ های آن ها به طور معمول مجهز به امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت، تهویه مطبوع، امکانات بهداشتی، آشپزخانه مشترک، لاندری، سیستم حفاظتی و نگهبانی ۲۴ ساعته هستند.

برای کسب اطلاعات جزئی‌ تر و مشاوره در مورد دانشگاه‌ های برتر خصوصی ترکیه و بورسیه‌ های ۱۰۰ درصدی، می ‌توانید با مشاوران موسسه تحصیل در خارج نبولا تماس بگیرید. آن ها آماده‌ اند تا به شما کمک کنند و سوالات شما را پاسخ دهند تا شما بتوانید تصمیم بهتری در مورد تحصیلات خود بگیرید. این موسسه معتبر با سابقه چندین ساله خود بهترین گزینه برای امور مهاجرتی شما می باشد.

یادت نره تو یه مهاجرت به زندگیت بدهکاری…

راه های ارتباطی:

شماره تماس موسسه: ۳۳۴۳۰۱۳۰-۰۴۴ / ۳۳۴۳۰۱۳۸-۰۴۴

شماره همراه: ۰۹۳۵۹۹۶۱۷۷۰

سایت های موسسه: تحصیل-درخارج.com / اعزام-دانشجو.com

پیج اینستاگرام: nebula.academy / @nebulaart1 / @



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها