
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
تیک تاک انگارً بهجستوجو رقابت جدی با یوتیوب است، چون اظهار کرده که در حال آزمایش امکان آپلود ویدیوهای طویلتر و ۶۰ دقیقهای است. اکنون، این قابلیت برای برخی کاربران فراهم شده و تا این مدت هیچ برنامهای برای در دسترس قرارگرفتن آن برای همه کاربران اظهار نشده است.
شبکهاجتماعی چینی تیکتاک ابتدا به کاربران خود اجازه میداد تا ویدیوهای عمودی ۱۵ ثانیهای انتشار کنند اما در طول چند سال قبل بهمرور زمان در حال افزایش طول ویدیوهای خود بوده است. در ژانویه، برخی از تولیدکنندگان محتوای آن به انتشار کردن ویدیوهای ۳۰ دقیقهای دسترسی اشکار کرده بودند. اکنون نیز همه کاربران میتوانند ویدیوهای ۱۰ دقیقهای آپلود کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک خود را میفروشند، به آپلود ویدیوهای ۲۰ دقیقهای نیز دسترسی دارند.
رقابت مستقیمتر تیک تاک با یوتیوب بهواسطه افزایش طول ویدیوها
اکنون تیک تاک به تککرانچ اظهار کرده که در حال آزمایش آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقهای است. پیش از این نیز «مت ناوارا»، کارشناس حوزه فناوری به این تحول اشاره کرده می بود.
تیک تاک میگوید که زیاد تر از سوی برخی سازندگان خواستشده تا برای محتواهایی همانند آموزش آشپزی، مطرحهای آموزشی و موارد دیگر، امکان آپلود ویدیوهای طویلتر فراهم بشود. علاوه بر این، همانند یوتیوب، انگارً سازندگان محتوا قادر می باشند تا ویدیوهای طویل خود را به چند قسمت تقسیم کنند.
این شرکت میگوید که مقصد افزایش محدودیت وقتی این است که سازندگان این زمان را داشته باشند تا انواع جدیدی از محتوا را با انعطافپذیری زیاد تر توانایی کنند. یقیناً این نوشته TikTok را در رقابت مستقیمتری با یوتیوب قرار میدهد. در واقع با اراعه توانایی آپلود ویدیوهای ۶۰ دقیقهای، این شرکت به گمان زیاد امیدوار است تا سازندگانی که بهطور معمول محتوای خود را در یوتیوب ارسال میکنند، ویدیوهای خود را در این پلتفرم نیز انتشار کنند.
اکنون، تیکتاک (حداقل در ایالات متحده) شرایط سختی را توانایی میکند. اویل این ماه لایحهای توسط «جو بایدن» تصویب شد که مقصد نهایی آن، ممنوعیت دائمی تیک تاک در آمریکا یا فروش آن است.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار
[ad_2]
منبع