
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
اگرچه امکان پذیر فکر کنید ثروتمندان برندهای لوکس سوار می شوند، دادههای جمعآوری شده توسط S&P Global Mobility یافتههای جالبی را مشخص می کند. اینفوگرافی زیر، رتبهبندی برندهای خودروی محبوب ثروتمندان آمریکایی را بر پایه سهم درصدی هر برند از ثبتنامهای تازه در ایالات متحده را نشان می دهد.
برای انجام این تحلیل، اس اند پی گلوبال موبیلیتی دادههای درآمدی از سرشماری ایالات متحده را با دادههای ثبت ماشین و وفاداری مشتریان خود ترکیب کرده است. خانوارهای فوقثروتمند به گفتن خانوارهایی با درآمد سالانه بیشتر از ۵۰۰,۰۰۰ دلار تعریف شدهاند.
محبوبیت تسلا در بین افراد فوقثروتمند
تسلا محبوبترین برند در بین افراد فوقثروتمند آمریکاست که سهم دیدنی ۱۹.۳ درصدی از ثبتنامهای خودروهای تازه را به خود تعلق داده است.

این محبوبیت به گمان زیادً به علت ترکیب فناوری و کارکرد الکتریکی تسلا است که میتواند برای خریداران ثروتمندی که به نوآوری و پایداری محیط زیست اهمیت خواهند داد، دلنشین باشد.
در واقع، گمان خرید خودروی برقی توسط افراد فوقثروتمند ۱۷.۵ واحد درصد زیاد تر از آمریکاییهای با درآمد متوسط است، یعنی ۸۵.۱٪ در روبه رو ۶۷.۷٪. این نوشته میتواند توضیح دهد چرا ریویان (Rivian)، یک برند خودروی نسبتاً تازه، در رتبه دهم این ردهبندی با سهم بازار ۳.۴ درصدی در بین افراد فوقثروتمند قرار دارد.
چرا برندهای معمولی هم چنان برای ثروتمندان دلنشین می باشند

برندهای معمولی همانند تویوتا و فورد هم چنان در بین افراد فوقثروتمند آمریکا جذابیت قوی خود را نگه داری کردهاند.
برخی از این برندهای خودروی محبوب ثروتمندان آمریکایی میتوانند تواناییای عملیتر و قابل اعتمادتر اراعه دهند و جزو ارزانترین برندهای ماشین از نظر هزینههای مالکیت و نگهداری می باشند.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار