نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
شرکت اسپاتیفای امروز خبرداد که درحال آزمایش قابلیت پخش موزیک ویدیو برای کاربران پریمیوم در ۸۵ بازار تازه است. این شرکت برای اولینبار در ماه مارس این قابلیت را در مناطقی محدود اجرا کرد.
به نقل از تککرانچ، اسپاتیفای در ابتدا قابلیت موزیک ویدیوها را به طور بتا (آزمایشی) در ۱۱ سرزمین از جمله بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا انتشار کرد. بعداً مصر نیز به این فهرست اضافه شد. اکنون بهزودی ۸۵ سرزمین دیگر از این قابلیت حمایتخواهند کرد.
این شرکت اشکار نکرده که آیا این ۸۵ بازار تازه شامل ایالات متحده میبشود یا خیر. ایالات متحده بازار بزرگی برای این غول استریم موسیقی است، اما نامش در اولین مجموعه از مناطقی که موزیک ویدیوها در دسترس بودند، دیده نمیشد. ملزوم به ذکر است که ویژگی نمایش موزیک ویدیو محدود به کاربران پولی اسپاتیفای است.
کارکرد رو به پیشرفت قابلیت موزیک ویدیو اسپاتیفای
موزیک ویدیوهای اسپاتیفای روی موبایل و دسکتاپ در دسترس می باشند و کاربران بهراحتی میتوانند از طریق یک دکمه بین صدا و عکس جابهجا شوند. در ابتدا که این قابلیت اراعه شده می بود، هنگامی که حالت پخش را از صدا به عکس تحول میدادید، ویدیو از ابتدا اغاز به پخش میکرد. این شرکت اکنون سوییچ بین صدا و عکس را یکپارچهتر کرده است.
Spotify این چنین نشانگرهای ویدیویی را در کنار نام آهنگها اضافه میکند تا بتوانید آنها را بهراحتی در نتایج جستجو ببینید.
کاربران میتوانند گوشی خود را به حالت افقی بچرخانند تا موزیک ویدیو به طور همه صفحه نمایش داده بشود. این شرکت میگوید کاربرانی که آهنگی را برای اولینبار گوش خواهند داد و موزیک ویدیو آن را تماشا میکنند، بهطور میانگین ۳۴ درصد زیاد تر گمان دارد که هفته سپس همان آهنگ را مجدد گوش کنند.
اسپاتیفای اکنون در تلاش است تا با اراعه سرویس موزیک ویدیو، برخی از کاربران علاقهمند به این محتواها را جذب کند.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار