نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
به نقل از پاگرمنت، شیپور اردیبهشت ۱۴۰۳ به مقدار ۲۸.۹ میلیون یورو معادل ۱۲۷۶۰ میلیارد ریال قیمتگذاری شده است. این چنین برنامه ورود به بورس این سازمان اغاز شده است.
شیپور از مرداد ۱۳۹۱ با نوشته نیازمندیهای آنلاین راهاندازی شده و مقصد مهم آن فراهمکردن امکان ربط مستقیم خریدار و فروشنده است.
شرکت اندوختهگذاری خطرپذیر پاگرمنت اکنون ۴۲.۳ درصد از سهام شیپور را در اختیار دارد. به حرف های پاگرمنت، این قیمتگذاری بر پایه برسی درآمد ۱۲ ماه سال قبل و پیشبینی درآمد ۱۲ ماه سال آینده، مالتیپل بنچمارکها در بازارهای مرتبط و شرکتهای همتا این چنین منفعت گیری از مدل جریان نقدی تنزیلشده (DCF) انجام شده است.
مطابق این گزارش، سال ۱۴۰۲ چهارمین سال پیاپی است که شیپور جریان نقدی خالص مثبت یا خنثی و EBITDA (درآمد قبل از کسب منفعت، مالیات و استهلاک) مثبت را توانایی کرده است.
این قیمتگذاری در شرایطی انجام شده که رگولاتور و دیگر دستگاههای قانونگذار محدودیتهای بسیاری برای فعالیتهای شیپور تشکیل کردهاند.
آرمین نوری نشاط، قائممقام مدیرعامل شیپور، درمورد قیمتگذاری این شرکت میگوید: «پتانسیل و ظرفیت رشد شیپور فراتر از این عدد است و امیدواریم باوجود پروژههای گسترش درحال اجرا، در قیمتگذاری بعدی عدد ۲۸.۹ میلیون یورو افزایش قابلتوجهی داشته باشد.»
وبسایت شیپور اراعه خدماتی نظیر خریدوفروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، ماشین و… را تسهیل میکند.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار