
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
تیکتاک چند ابزار تازه هوش مصنوعی مولد، ازجمله آواتارهای دیجیتال قابلتنظیم و چندزبانه را گسترش داده که هدفشان پشتیبانی به سازمانها و تولیدکنندگان محتوا است. تیکتاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معارفه کرد. این آواتارهای مجازی هم در واقع در راستای همین مجموعهاند.
بر پایه گزارش ورج، تیکتاک میگوید این ابزارهای تازه به این منظور می باشند تا مانع ها زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها امکان خواهند داد در محتوایشان ربط واقعیتر و انسانی تشکیل کنند که در آن نیازی به مدلها و اشخاص واقعی نیز نخواهد می بود.
تشکیل آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیکتاک
آواتارهای دیجیتالی تیکتاک دو نوع می باشند: نوع اول آواتارهای آماده و بر پایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی که هر کدام ملیت، پیشینه و زبانهای خاصی دارند. نوع دوم سفارشی می باشند و شما میتوانید بر پایه نوع تبلیغ و برندتان آنها را شخصیسازی کنید. این چنین ویدیوهایی که با این آواتارهای میسازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.
در ویدیوی پایین، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیکتاک، را مشاهده میکنید. احتمالا در نگاه اول، فهمید نشویم این فرد واقعی نیست اما با مقداری دقت و دقت به حرکات دست و سر او این قضیه را درمییابیم:

یکی از ویژگیهای خاص این آواتارها قابلیت دوبله و چندزبانه بودن آنها است. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان میدهد محتوایشان را به بیشتر از ۱۰ زبان و گویش، ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کرهای، دوبله کنند. تیکتاک میگوید این ابزار بهصورت خودکار تشخیص میدهد در ویدیوها به چه زبانی سخن بگویید میبشود و میتواند ویدیو را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تشکیل کند.

درمجموع، تیکتاک با این ابزار تازه تصمیم دارد به دیجیتالمارکترها پشتیبانی کند مشتریان جهانی با زبانهای گوناگون را با هوش مصنوعی بهسادگی جذب کنند.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار