مسابقه «کدنویسی مبهم» با حمایت دیجی‌اکسپرس برگزار شد

[ad_1]

پنجمین دوره مسابقه «کدنویسی مبهم» روز پنج‌شنبه (سوم اسفندماه) با حمایتدیجی‌اکسپرس و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. در این دوره از مسابقات نیز همانند چهار دوره قبلی، شرکت‌کننده‌ها در قالب تیم‌های مختلفی گروه‌بندی شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دوره پنجم مسابقه «کدنویسی مبهم» توسط دانشگاه صنعتی شریف و حمایتبرندهای مطرحی چون دیجی‌اکسپرس برگزار شد. در این اتفاقات دانشجویان و افراد علاقه‌مند به حوزه برنامه‌نویسی در تیم‌های مجزایی گروه‌بندی شدند تا به‌این‌ترتیب مقدار دانش و توانایی کدنویسی خود را محک بزنند‌.

شرکت‌کننده‌ها در مرحله اول ماموریت داشتند به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای را به زبان ++C بنویسند، برنامه‌ای که باید با هربار اجرا رشته‌ای معین (به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر) را به نمایش می‌گذاشت. بعداز گذراندن این مرحله، روز مسابقه فرا رسید و کدهای مربوط به هر گروه در اختیار تیم‌های دیگر قرار گرفت تا بدون کامپایل کردن و فقطً با منفعت گیری از کاغذ و قلم، خروجی برنامه را کشف کنند. هر گروهی که می‌توانست بیشترین کد را از تیم‌های دیگر رمزگشایی کند و در عین حال کدهای کمتری از تیم خودش شناسایی بشود، بیشترین امتیاز را می‌گرفت.

«مهدی خسروی»، قائم‌ مقام تیم تکنولوژی دیجی‌اکسپرس، درمورد این مسابقه گفت: «این اتفاقات در نظر داشت تا برنامه‌نویس‌های جوان را با چالش‌های بسیاری ازجمله «کدنویسی روی کاغذ» مواجه کند تا به این شکل توانایی حل قضیه و قوت تحلیل‌‌ خودشان را در شرایطی متفاوت و به دور از کامپیوتر بسنجند. حمایتاز مراسم‌ها و مسابقات این‌چنینی مدام فرصتی را برای ما فراهم می‌کند تا به‌طور مستقیم با نسل تازه در ربط باشیم، امید است که در آینده‌ای نزدیک با منفعت‌گیری از خلاقیت و توانمندیهای بی همتا این افراد بتوانیم راهکارهای هوشمندانه‌‌تری را در راستای بهبود و گسترش کسب‌وکارهای گوناگون به کار ببریم.»

1709635751 402 مسابقه کدنویسی مبهم با حمایتدیجی‌اکسپرس برگزار شد

«رضا بابایی»، سرپرست فرهنگ سازمانی و توانایی کارکنان دیجی‌اکسپرس، در خصوص حمایتاین شرکت از مسابقه کدنویسی مبهم او گفت: «ازآنجایی که قضیه لجستیک یکی از با اهمیت ترین مسائلی است که می‌تواند روی کارکرد و بازدهی همه کسب‌وکارها تاثییر بگذارد، ما مدام در تلاشیم تا با حمایتاز برنامه‌هایی همانند این مسابقه، از ظرفیت حاضر در نسل جوان در جهت رشد صنعت لجستیک سرزمین منفعت گیری کنیم. به‌طور کلی این رویدادها برای ربط با نسل Z و افراد بااستعدادی که به‌صورت بالقوه می‌توانند در خلق قیمت‌های سازمانی هم‌مسیر ما بوده و رابطه موثری با صنعت داشته باشند، زیاد پشتیبانی‌کننده است.»

دیجی‌اکسپرس به‌گفتن یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه حمل‌و‌نقل، علاوه‌بر اراعه خدمات به دیجی‌کالا و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه آن، امکان ارسال به‌موقع محصولات را به دیگر کسب‌وکارها نیز می‌دهد تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند. سرویس‌های‌ تحویل مرسوله دیجی‌اکسپرس در انواع مختلفی از جمله «ارسال سریع» و «ارسال زمان‌بندی‌شده» اراعه شده‌اند، به‌این‌ترتیب کسب‌وکارها می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران‌شان را پوشش بدهند.

دیجی‌اکسپرس در طی سال‌های تازه نشان داده که با فراهم کردن بستری مناسب به افراد مستعد پشتیبانی می‌کند تا بتوانند قدم‌های موثری را در راستای رشد و ترقی توانایی‌های خود بردارند.

اگر شما هم به صنعت لجستیک علاقه‌مندید یا توانمندیهایتان به‌نوعی با این صنعت مرتبط است، می‌توانید برای خبر از آخرین زمان‌های شغلی، به صفحه careers.digiexpress.ir در سایت دیجی‌اکسپرس مراجعه کنید.

[ad_2]

منبع