فدکس در رقابت با آمازون پلتفرم تجارت الکترونیک جدیدی راه‌اندازی می‌کند

[ad_1]

فدکس (FedEx)، بزرگ‌ترین اراعه‌کننده خدمات لجستیکی و انتقال بسته‌ها و محموله‌های پستی در ایالات متحده و جهان انگارً در حال راه‌اندازی پلتفرم تجارت الکترونیک جدیدی در رقابت با آمازون است.

این شرکت می‌گوید پلتفرم تازه این شرکت به کسب‌وکارها پشتیبانی می‌کند تا توانایی جدیدی در خواست محموله‌ها برای خود رقم بزنند.

بر پایه اظهار فدکس، این پلتفرم تجارت الکترونیک مبتنی بر داده‌های تازه، به گمان زیادً در پاییز سال آینده راه‌اندازی می‌بشود. مقصد پلتفرم تازه این شرکت پشتیبانی به کسب‌وکارها در مدیریت زنجیره فراهم، فروش به مشتریان و مدیریت تحویل است.

پلتفرم تجارت الکترونیک تازه فدکس پاییز سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی می‌بشود

در اطلاعیه منتشرشده از سوی فدکس به این نوشته اشاره شده است که این شرکت تصمیم دارد برخی ابزارهای تجارت جاری FedEx را با پلتفرم تازه خود یکپارچه‌سازی کند. این نوشته علتمی‌بشود مشتریان بتوانند توانایی جدیدی را در ارسال محموله‌های خود رقم بزنند و مدیریت خواست‌ها حالت بهتری اشکار می‌کند.

«کریستینا میک»، مدیر روابط جهانی فدکس خبرداد که این پلتفرم تازه به فدکس پشتیبانی می‌کند تا بتوانند قابلیت‌های دیجیتالی بیشتری را به کسب‌وکارها اراعه بدهد.

پلتفرم تازه در حالی راه‌اندازی می‌بشود که فدکس در عرصه لجستیک با آمازون رقابت می‌کند، و آمازون برای فدکس تهدید محسوب می‌بشود. در سال ۲۰۱۹، فدکس از تمدید قرارداد خود در ارسال محموله‌های آمازون از طریق FedEx Express خودداری کرد. اواخر همان سال، آمازون فروشندگان خود را از منفعت گیری از FedEx  برای تحویل برخی محموله‌ها در طول تعطیلات منع کرد. هرچند این ممنوعیت در سال سپس لغو شد.

فدکس و UPS جایگاه خود را نسبت به آمازون از دست داده‌اند. به‌طوری که آمازون در سال ۲۰۲۲ محموله‌های ارسالی بیشتری نسبت به هر یک از آن‌ها تحویل داده است. اکنون باید دید با پلتفرم تازه این حالت به چه سمت‌وسویی می‌رود.

[ad_2]

منبع